سنا ساداتسنا سادات، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

سنا سادات شیرین، بلا، نازنازی

سنا سادات مامان میگه

1393/1/7 23:44
نویسنده : بابای سنا
449 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا خیلی دلم میخواد حرکات بزرگترها را تقلید کنم مخصوصا حرکات دهان اونها را و آخرش هم تونستم یه حرکت بامزه یاد بگیرم و موتورم را روشن کنم یعنی با لبام صدای موتور در بیارم البته با آب دهان زیاد که بعضی وقتا با این کارم مامان را ناراحت میکنم اخه صورتم را پر از آب دهان میکنم.راستی این را هم بگم که خیلی هم علاقه دارم زود حرف زدن را یاد بگیرم و به تازگی موفق شدم بگم ماما البته قبلا هم یه مدت بابا میگفتم ولی الان مرتب ماما سر زبونم هست و با این کارم مامان را خیلی خوشحال میکنم بعضی وقتا هم بابا یه کم ناراحت میشه و از من میخواد که بابا بگم.این را فراموش کردم بگم که جدیدا میتونم غلت بزنم بعضی وقتا وقتی مامان میخواد پوشکم را عوض کنه اونقدر این کار را میکنم و از دستش فرار میکنم که مامان عصبانی میشه و با زور این کار رو میکنه.اونقدر صدای جیغ هام بلنده که گاهی هر سه طبقه خونه باباجون صدام را میشنون و نگران میشننیشخند
سنا سادات مامان میگه

پسندها (1)

نظرات (5)

حامده(مامان امیرمحمد)
6 فروردین 93 14:34
افرین به سنا جون که میخواد نطق کردن رایادبگیره
حامده(مامان امیر محمد)
10 اردیبهشت 93 11:50
افرین به طلا خانم که میخواد برای مامان زبون بازکنه ومامانی روازتنهایی دربیاره
حامده(مامان امیر محمد)
24 اردیبهشت 93 8:52
خاله جون لطفاپست جدید دلمون برای خانمی تنگیییده به ماهم سربزنید
خاله حدیثه
4 خرداد 93 15:34
آفرین دختر گلم
ستاره
23 آبان 93 13:08
خوش خنده ی اجی قربونت برم من